VEELGESTELDE VRAGEN

Staat er iets op de verpakking wat de inhoud van mijn pakketje openbaar maakt? Nee, we versturen de artikelen in blanco enveloppen en pakketjes. Volledig discreet.

 

Wat gebeurt er als ik vergeet de betaling over te schrijven? Als u kiest voor betalen per bankoverschrijving heeft u 7 dagen de tijd om te betalen. Als wij uw betaling niet binnen 7 dagen na uw bestelling hebben ontvangen, wordt uw bestelling geannuleerd.

 

Kan ik het artikel ook ruilen? Ja, voor alle aankopen geldt een zichttermijn van 14 dagen. De zichttermijn houdt in dat de klant het recht heeft binnen 14 dagen de artikelen zonder enige verplichting zijnerzijds in originele verpakking te retourneren.

 

Kan ik mijn bestelling, als ik deze al betaald heb, nog annuleren? Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. U kunt de bestelling na ontvangst wel terugsturen (zie hiervoor de retourvoorwaarden).

 

Retourrecht: Producten die retour komen, dienen in de originele verpakking te zitten en ongebruikt te zijn, anders zijn wij genoodzaakt extra kosten in rekening te brengen. Na ontvangst van de zending en goedkeuring van ons over de staat van de teruggezonden producten, wordt binnen 14 dagen het geld van de aankoop teruggestort.

 

Hoe kan ik een bestelling veranderen of een foute bestelling aanpassen? Wanneer er nog niet betaald is kunt u gewoon een hele nieuwe bestelling plaatsen en deze laatste nieuwe bestelling betalen. De oude bestelling verdwijnt vanzelf uit ons systeem als er uiteindelijk niet betaald wordt. Is er al betaald en wilt u toch nog wat veranderen of wijzigen?, dan dient u contact met ons op te nemen.

Levering

Mijn land staat niet in de lijst, naar welke landen kunnen orders en producten verstuurd worden? Wij versturen alleen orders binnen Europa. Daarbij hebben specifieke producten extra verzend-beperkingen, vanwege het soms niet legaal zijn van deze producten in het land van bestemming. Deze verzend-beperkingen worden aangegeven bij de betreffende producten. Tevens worden de verzend-beperkingen voor producten gecontroleerd bij het opgeven van de bestemming van uw pakket.

 

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling? Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

 

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd? Voor bestellingen in onze webshop geldt: enveloppen op werkdagen voor 15:30 uur besteld en pakketten voor 22:00 uur besteld, dat deze binnen 48 uur bij u bezorgd zijn.

 

Kan ik mijn bestelling ook volgen? Ja, het is mogelijk om uw bestelling te volgen indien het een pakketje is. Nadat uw order is ingepakt door ons verzendhuis, ontvang u via de mail een Track & Trace code waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen.

Prijzen

Is er sprake van een minimaal orderbedrag? Ja, het minimale orderbedrag bedraagt €20,-.

 

Wat zijn de verzendkosten? Wij rekenen standaard €5,- verzendkosten binnen Nederland en €13,- euro naar België.

 

Zijn de vermelde prijzen inclusief of exclusief BTW? De prijzen die vermeld worden zijn exclusief BTW.

 

Kan ik een bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres? Jazeker, wij versturen onze producten door heel Europa. Let wel op de verzendrestricties voor sommige producten.

 

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen? Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kunt u bij de optie ‘Thuisbezorgen’ meerdere afleveradressen aanmaken. De adressen die u aanmaakt blijven behouden, zodat u bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres u de bestelling wilt laten afleveren. U kunt een bestelling overigens niet op een postbusadres laten leveren.

 

Ontvang ik een papieren factuur? Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, u zult de factuur dus ook via e-mail ontvangen.

 

Is het veilig om te betalen in de webshop? Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. U herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje links bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

 

Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer? U krijgt de verzendkosten alleen vergoed als u de volledige bestelling, dus alle producten, retourneert.

\